Upravit stránku

Servis, podpora a údržba (Hotline a HelpDesk)

Neslibujeme – garantujeme!

Je samozřejmostí, že veškerá ujednání, která se zákazníkem dohodneme v rámci obchodu, přechází do písemné smluvní podoby. Tím přinášíme našim zákazníkům garanci, že dostanou to, co očekávají.

Servis a podpora – bezproblémový provoz informačního systému

Smyslem služeb servisu a podpory je poskytnout každému jednotlivému uživateli plnou podporu a poradenství při běžných činnostech spojených s užíváním informačního systému, ale i při řešení nestandardních situací. Dnešní vyspělé technologické prostředky navíc umožňují většinu činností provádět vzdáleně bez nutnosti osobních návštěv, což výrazně šetří náklady na tyto služby.

Nebudeme se o Vás jen starat – budeme Vás hýčkat

Zákazník je pro nás smyslem naší existence, a podle toho se také chováme. Našim zákazníkům zajišťujeme veškeré služby, které souvisí s financováním, implementací, nákupem a následným servisem informačních systémů.

HotLine – přítel na telefonu

Každý zákazník má svého konzultanta, který je mu k dispozici pro jakoukoliv radu či informaci. Díky těmto službám nemusí uživatelé složitě prohledávat dokumentace a helpy, poznámky ze školení či jiné zdroje informací, aby se dozvěděli požadovanou informaci. Stačí zvednout telefon nebo poslat mail a kvalifikovaný konzultant je jim k dispozici.

HelpDesk – kontrola a přehled

HelpDesk jako služba i jako internetový portál pro naše zákazníky slouží k evidenci a kontrole nad jejich požadavky. Díky tomuto nástroji mají všichni přehled o stavu jednotlivých požadavků, uskutečněné komunikaci, detailech řešení atd.

Zajímají Vás další informace k tomuto tématu? Kontaktujte nás!